ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

 

A Greenspoon family Kft által üzemeltetett https://www.greenspoon.hu honlapon történő vásárlásra elektronikus és telefonos rendelés újtán van lehetőség. A Megrendelő mint ügyfél a megrendelésének leadásával tudomásul veszi és elfogadja jelen szerződésben foglaltakat. Az online rendelés csak a honlapon történt regisztrációt követően vagy már korábban regisztrálva a https://www.greenspoon.hu  honlap regisztrált felhasználói számára elérhető.

Előzetes regisztráció

Az online rendelés csak regisztrált vendégeink tudják igénybe venni. A honlapon található űrlap kitöltésénél kérjük, figyeljen arra, hogy olyan címet adjon meg, ahová szeretné, hogy a megrendelt ételt kiszállítsuk. Az előregisztráció az adatvédelmi tájékoztató elolvasása és tudomásul vételét követően a személyes adatok megadásával és az általunk jóváhagyott regisztrációval valósul meg. Ezt követően az oldalon a Belépés mezőben a korábban regisztrációkor megadott felhasználónévvel és jelszóval lehet belépni.

Rendelés folyamata és a kosár tartalma

Válogatás az étlapon

Az étlapon való böngészésre az oldal felső sávjában található „étlap” menü segítségével van lehetőség. Az adott ételre kattintva megjelennek az étel fontosabb összetevői.

Étel kiválasztása és kosárba helyezése

Az étel neve alatti darabszám kiválasztását követően a kosárra kattintva rendelheti meg a kiválasztott ételt. Az oldal jobb felső sarkában folyamatosan ellenőrizheti kosara aktuális tartalmát és a fizetendő összeget. A kosár tartalmazni fogja az összes eddig belehelyezett terméket.

A kosárba egymás után több ételt is beletehetünk, ebben az esetben azok listaszerűen jelennek meg.

Kosár tartalmának törlése

A kosárban szereplő tételt az étel neve melletti – jelet követően a kosár tartalmát egyenként törölhetjük.

Étel megrendelése

Amennyiben minden ételt kiválasztottunk, amit szeretnénk megrendelni, akkor ellenőrizzük, hogy a Rendelési cím kiválasztásánál a helyes kiszállítási cím szerepel-e. Ha másik címre szeretnénk kiszállíttatni megrendelésünket, akkor az oldal tetején az adatok módosítására kattintva lehet módosítani a kiszállítási címet. A Számlázás menüpont alatt meg lehet adni, kérünk-e áfás számlát, és amennyiben igen, akkor az oldal tetején a Felhasználói adatok módosítására kattintva lehet megadni a számlázási adatokat.

A kosár tartalma, a rendelési cím kiválasztása és a számlázás alatt választhatjuk ki a fizetés módját.

Teljesítési és szállítási feltételek és árak

Házhozszállítást jelenleg Baja közigazgatási területén vállalunk.

A kiszállításért nem számolunk fel külön díjat!

Házhozszállítás csak az étterem nyitvatartási idejében lehetséges.

Rendeléseiket 09:00-16:50 között fogadják kollégáink.

A megrendelt ételeket a lehető leggyorsabban kiszállítjuk a megadott címre.

A megrendelések személyesen is átvehetők minden hétköznap 10:00-tól a 6500 Baja Szarvas Gábor u.2/3 címen a Kulináris-ban.

Tájékoztatás fizetési módokról

Kiszállítás esetén többféle fizetési mód közül választhatunk. Az egyik az utánvétes megoldás, ilyenkor a megrendelt termék árát a terméket kézbesítő futárnak kell kifizetni.

A vételár mindig a kiválasztott terméknél feltüntetett ár, mely minden esetben bruttóban és forintban értendő. A termékek házhoz szállítása díjmentes.

A honlapon keresztül vagy telefonon leadott megrendelések minimális összege 1000 Ft.

Számlázás

A megrendelésről a futár blokkot ad, számlakiállítási igényét kérjük, a megrendeléskor előzetesen jelezni szíveskedjék. A számlán a korábban a regisztrációnál megadott számlázási cím fog szerepelni.

Megrendelés leadása

A Kosár gombra kattintva olyan oldalra jut, ahol még egyszer áttekintheti a rendeléssel kapcsolatos összes adatot, továbbá a Megjegyzés fül alatt beírhatja megjegyzéseit, esetleges kívánságait. Kérjük, hogy itt még egyszer ellenőrizze az adatok pontosságát. Amennyiben hibát, tévesztést észlel, itt még lehetősége van visszamenni a szállítási beállításokhoz. Ha mindent rendben talált, a Megrendelés gombra való kattintással tudja leadni a rendelését.

Szolgáltató visszaigazolása

Sikeres rendelés esetén azonnal visszaigazoló e-mailben értesítjük a rendelés sikerességéről, illetve részleteiről. A visszaigazoló e-mail a regisztrációkor megadott e-mail címre érkezik és tartalmazza a megrendelt tételeket, azok árait, valamint a megrendelő regisztrációkor megadott adatait. Szükség esetén munkatársunk telefonon is igazolja a rendelés megvalósulását.

Javítási lehetőségek

Adatai módosítására, javítására bármikor lehetősége van, ehhez először be kell lépni a regisztrációkor megadott e-mail címmel és jelszóval. Belépés után a Felhasználói adatok módosítása fül alatt módosíthatja adatait.

Kosara tartalmának módosítására egészen a megrendelés leadásáig van lehetőség.

Ha valamilyen oknál fogva a megrendelését vissza kívánja vonni, arra a megrendelés elküldését, illetve a banki fizetést követő negyedórában van lehetősége telefonon keresztül.

Ha bankkártyával fizetett és eláll rendelési szándékától, a már befizetett összeget az Greenspoon Family Kft. visszatéríti Önnek, amennyiben hitelt érdemlő módon tudja a fizetés tényét igazolni (bankkivonat, tranzakciós igazolás).

Bármilyen felmerülő kérdés esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a weblapunkon található elérhetőségeink valamelyikén!

A Greenspoon Family Kft. honlapján történt rendeléssel a Megrendelő kijelenti, hogy elfogadja jelen szerződési feltételeket és tisztában van a rendelés menetével. A megrendelést csak abban az esetben áll módunkban elfogadni és teljesíteni, amennyiben a megrendelő hiánytalanul és pontosan megadja a rendeléshez és szállításhoz szükséges adatokat. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Greenspoon Family Kft. felelősséget nem tudvállalni.

A felelősség korlátozása

A https://www.greenspoon.hu honlapon történő vásárlás feltételezi a Megrendelő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A Greenspoon Family Kft. semmilyen tekintetben nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból következtek is be:

Az interneten küldött/fogadott bármilyen adat harmadik (illetéktelen) személy által történő megismerése, azokkal történő visszaélése.

Az internetes hálózatban bekövetkezett bármiféle működési hiba, ami megakadályozza vagy késlelteti a honlap akadálytalan működését és a vásárlást.

A kommunikációs vonalakon vagy vételi eszközben történő meghibásodás.

Adatok elvesztése.

Szoftver nem megfelelő működése.

Programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.

A weboldalon esetlegesen előforduló hibákért, elírásokért illetve a a szórólapokon előforduló nyomdai hibákért felelősséget nem vállalunk.

Reklamáció

Reklamációval, panasszal forduljon bizalommal hozzánk elérthetőségeink valamelyikén.

Azonnali probléma esetén 20 percen belül reagálunk, minden más esetben 24 órán belül tájékoztatjuk.

  • Házhoz szállításkor, a kiszállított étel minőségével kapcsolatosan felmerülő probléma esetén, CSAK érintetlen ételt áll módunkban kicserélni.

Egyéb rendelkezések

A Greenspoon Family Kft. fenntartja magának a jogot arra, hogy a weboldallal és a szolgáltatásaival kapcsolatos jelen felhasználási feltételeit módosítsa.